.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد.

پیروزی ایران مقابل سوریه در ضربات پنالتی / صعود با جان کندن!
تیم ملی ایران و سوریه به تساوی یک بر یک در پایان وقت‌های قانونی رسیدند اما ایران موفق شد در ضربات پنالتی شاگردان هکتور کوپر را شکست دهد. (ادامه)
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است. ترکیب احتمالی تیم ملی ایران برابر فلسطین/ بیرانوند نیمکت‌نشین شد!
یکی از رسانه های عربی در خبری به دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و فلسطین پرداخته و ترکیب احتمالی این دو تیم برای بازی شامگاه یکشنبه را پیش بینی کرده است.(ادامه)
واکنش جنجالی یک پرسپولیسی به کسر ۴ امتیاز از سپاهان / قهرمان می‌شویم و تمام!
رامین رضائیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال واکنش نشان تندی داد.(ادامه)
با اعلام سرپرست باشگاه سپاهان، دو ستاره کلیدی طلایی‌پوشان در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهند بود. تصمیم رضاییان و مغانلو برای لیگ ۲۳
با اعلام سرپرست باشگاه سپاهان، دو ستاره کلیدی طلایی‌پوشان در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهند بود.(ادامه)
دیدار بازیکنان تیم ملی با رئیس جمهور/ رئیسی: همه عزم، تمرکز و همت‌تان را صرف افتخارآفرینی برای کشور کنید/ ملی پوشان به رئیس جمهور چه گفتند؟ +فیلم و تصاویر(خبر)
(ادامه)
۶ بازیکن مازندرانی در لیست کارلوس کیروش
کارلوس کیروش ۶ بازیکن مازندرانی را به تیم ملی فوتبال دعوت کرد.(ادامه)
بازگشت یک مصدوم به ترکیب پرسپولیس
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب این تیم را در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ برتر با تغییرات گسترده روبرو کرد.(ادامه)
باخت پرسپولیس به سپاهان، استقلال را قهرمان کرد
تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مسابقه از هفته بیست و هفتم لیگ برتر مقابل سپاهان شکست خورد تا قهرمان ۵ دوره متوالی لیگ برتر زمینه ساز قهرمانی زودهنگام استقلال را در این فصل فراهم کند.(ادامه)
نحوه انتخاب داور دربی باعث اعتراض تیم بازنده می‌شود
پیشکسوت تیم استقلال گفت: تیم استقلال از نظر روحی و روانی در شرایط بسیار خوبی قرار دارد، اگر سه امتیاز بازی را بگیرد کلید قهرمانی تیم استقلال زده شده است.(ادامه)
بازیکنی که عصای دست گل محمدی شد
کاپیتان جدید تیم فوتبال پرسپولیس با بستن بازوبند توانسته انگیز های بیشتری در جریان مسابقات این تیم داشته باشد.(ادامه)
دغدغه گل‌ محمدی مقابل نساجی‌!
تیم فوتبال پرسپولیس در بحرانی ترین شرایط ممکن به مصاف نساجی مازندران می‌رود.(ادامه)
نفر اول لیست سیاه سرمربی پرسپولیس در زمستان مشخص شد
مدافع تازه‌وارد پرسپولیس تبدیل به گزینه نخست خروج زمستانی از جمع سرخپوشان پایتخت شد.(ادامه)
عکس/ قایدی و سردار و رامین در دبی
سه بازیکن مطرح تیم ملی با هم در دبی دیدار داشتند. مهدی قایدی بعد از اتمام بازی‌های ملی همراه با سردار آزمون عازم دبی شد تا تعطیلات کوتاهی در آنجا داشته باشد. این دو با رامین رضائیان هم دیدار و تمرین داشتند. رامین مدتی است که در امارات به سر می‌برد و آنجا تمرینات فشرده بدنسازی می‌کند.(ادامه)
عکس/ رامین رضائیان با پیراهن آبی
بازیکن سابق قرمزها این روزها برای تیم السیلیه بازی می‌کند. رامین رضائیان بعد از جدایی از الدحیل انگیزه خود را از دست نداد و این روزها در السیلیه کاملا آماده به نظر می رسد. این بازیکن البته در آن تیم لباس آبی به تن می کند و این مسئله باعث شوخی بعضی از کاربران در فضای مجازی با این بازیکن شده است! بعضی ها برای رامین نوشته اند چون الدحیل قرمز بود در آن نتوانست خوب کار کند ولی حالا با پیراهن آبی در زمین می درخشد!(ادامه)
علت دعوت نشدن رامین رضائیان به تیم‌ملی، کمیته اخلاق نیست!
دعوت نشدن رامین رضاییان در دو اردوی اخیر تیم ملی، شایعات زیادی به همراه داشت.(ادامه)
اسکوچیچ زمان برای تغییر زیاد نفرات ندارد
کارشناس فوتبال گفت: سرمربی جدید تیم ملی برای ایجاد تغییرات زیاد در تیم ملی زمان زیادی ندارد و بیشتر باید تمرکزش را بر روی هماهنگی و تاکتیک تیم بگذارد.(ادامه)
ابراهیمی برنده رقابت ایرانی‌های لیگ قطر
تیم فوتبال الاهلی با کاپیتانی «امید ابراهیمی» در دیدار برابر العربی که «مهرداد محمدی» را در اختیار داشت به برتری دست یافت.(ادامه)
عکس/ خوش‌وبش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و عراق
خوش‌وبش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و عراق در حاشیه آخرین تمرین این تیم‌ها، «سردار آزمون» با «صفا هادی» و «رامین رضائیان» با «ربین سولاکا».(ادامه)
چهره مطرح ایران تا این لحظه هنوز شفاف نگفته رنگ قرمز را دوست دارد یا رنگ آبی را. گلزار حتی تلاش کرده تا پای هر پست فوتبالی اش یک قلب آبی و یک قلب قرمز بگذارد گلزار استقلالی است یا پرسپولیسی؟
چهره مطرح ایران تا این لحظه هنوز شفاف نگفته رنگ قرمز را دوست دارد یا رنگ آبی را. گلزار حتی تلاش کرده تا پای هر پست فوتبالی اش یک قلب آبی و یک قلب قرمز بگذارد(ادامه)
یک ایرانی در تیم منتخب فصل لیگ قطر
مدافع تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران توانست در تیم منتخب فصل لیگ ستارگان قطر جای بگیرد.(ادامه)
بازماندگان آخرین نبرد ایران و ژاپن/ ۱۴ بازیکن ویژه تیم ملی
تیم ملی کشورمان در حالی پس از ۳ سال و ۴ ماه به مصاف تیم ملی ژاپن می رود که ۱۴ بازیکن حاضر در لیست کی روش از آن مصاف حالا در امارات همراه تیم ملی هستند.(ادامه)
ایران ۲ - عمان صفر /یوزها به دیوار چین رسیدند
به گزارش گروه ورزشی شمال نیوز، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان امروز «یکشنبه» به مصاف هم رفتند.(ادامه)
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ فردا (شنبه) به وقت امارات (۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران) در دومین بازی اش در هفدهین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام می‌رود. ترکیب احتمالی تیم‌های ملی فوتبال ایران - ویتنام
تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ فردا (شنبه) به وقت امارات (۱۴:۳۰ دقیقه به وقت ایران) در دومین بازی اش در هفدهین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف ویتنام می‌رود.(ادامه)
تغییر پست استقلالی‌های تیم ملی
تغییرات لیست تیم ملی فوتبال ایران به دلیل مصدومیت تعدادی از ملی پوشان احتمال تغییر پست برخی بازیکنان را به همراه دارد.(ادامه)
شمال نیوز : سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا لیست 35 نفره خود را در حالی اعلام کرد که حضور چند بازیکن با شگفتی همراه بوده است..... شگفتی به سبک کی‌روش؛ از لهستان تا مازندران!
شمال نیوز : سرمربی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا لیست 35 نفره خود را در حالی اعلام کرد که حضور چند بازیکن با شگفتی همراه بوده است.....(ادامه)
عکس/ رضائیان در اردوی تیم ملی حاضر شد
رامین رضائیان که نامش در فهرست تیم ملی قرار نداشت در تمرین تیم ملی حاضر شده است!(ادامه)
28 بازیکن به اردوی تیم ملی برای بازی با بولیوی دعوت شدند
دقایقی پیش نام 28 بازیکن برای حضور در اردوی جدید تیم ملی اعلام شد که در این لیست نام احمد نوراللهی هم به چشم می خورد. رامین رضائیان هم که بدون تیم است در این لیست جایی ندارد.(ادامه)


باشگاه تراکتورسازی پس از عقد قرارداد با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حال مذاکره با رامین رضائیان است. رامین رضائیان در لیگ برتر فوتبال ایران
باشگاه تراکتورسازی پس از عقد قرارداد با مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در حال مذاکره با رامین رضائیان است. (ادامه)
حذف قهرمانانه ایران از جام جهانی
تیم ملی فوتبال ایران در دیداری که رونالدو و پرتغال، قهرمان یورو 2016 در بیشتر دقایق نیمه دوم مبهوت قدرتش بودند از جام جهانی حذف شد و پرتغال و اسپانیا به دور بعد راه یافتند.(ادامه)
حضور 3 بازیکن مازندرانی در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه
3 بازیکن مازندرانی در ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه به میدان می‌روند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.